تحقیقات دانشجویی

تحقیقات دانشجویی

تحقیقات دانشجویی

تحقیقات دانشجویی

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان

پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان

پرسشنامه-تاثیر-شبکه-های-اجتماعی-آنلاین-بر-رفتار-و-قصد-خرید-مشتریاندانلود پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی آنلاین بر رفتار و قصد خرید مشتریان تجارت الکترونیکی در مدل بنگاه با مشتری، در قالب فایل Word، شامل 27 گویه، همراه با مقاله بیس انگلیسی مربوط به سال 2016. شامل سوالات: سود قیمت، عملکرد بازار جدید محصول، عدم قطعیت تکنولوژی ...


دانلود فایل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.